SWDEN LOVE STATUS PRIVACY POLICY

 Integritetspolicy

DPSTUDIOS byggde appen BEST LOVE QUOTES 2021 som en gratisapp. Denna TJÄNST tillhandahålls av DPSTUDIOS gratis och är avsedd att användas som den är.

Denna webbplats används för att informera besökare om min policy att samla in, använda och avslöja personlig information om någon bestämde sig för att använda min tjänst.

Om du väljer att använda min tjänst godkänner du insamling och användning av information i enlighet med denna policy. Den personliga informationen jag samlar in används för att tillhandahålla och förbättra tjänsten. Jag kommer inte att använda eller dela din information med någon annan än vad som beskrivs i denna sekretesspolicy.

Termerna som används i denna sekretesspolicy har samma betydelse som i våra villkor, som BEST LOVE OFFER 2021 om inte annat definieras i denna sekretesspolicy.

Insamling och användning av information

För att få en bättre upplevelse när du använder vår tjänst kan jag kräva att du ger oss personligt identifierbar information. Den information jag begär lagras på din enhet och samlas inte in av mig på något sätt.

Appen använder tjänster från tredje part som kan samla in information som används för att identifiera dig.

Länk till sekretesspolicy från tredjepartsleverantörer som används av appen

    Google Play-tjänster
    AdMob

Logga data

Jag vill informera dig om att när du använder min tjänst, i händelse av ett fel i appen, samlar jag in data och information (via tredjepartsprodukter) på din telefon som heter Log Data. Denna loggdata kan innehålla information som din IP-adress (Device Protocol), enhetsnamn, operativsystemversion, konfigurationen av appen när du använder min tjänst, tid och datum för din användning av tjänsten och annan statistik.

Småkakor

Cookies är filer med en liten mängd data som ofta används som anonyma unika identifierare. Dessa skickas till din webbläsare från de webbplatser du besöker och lagras i enhetens interna minne.

Denna tjänst använder inte dessa "cookies" uttryckligen. Appen kan dock använda tredjepartskod och bibliotek som använder "cookies" för att samla in information och förbättra sina tjänster. Du har förmågan att acceptera eller avvisa dessa cookies och veta när en cookie kommer att skickas till din enhet. Om du väljer att vägra våra cookies kan du kanske inte använda någon del av denna tjänst.

Tjänsteleverantörer

Jag kan anställa tredjepartsföretag och privatpersoner av följande skäl:

    För att underlätta vår service;
    Att erbjuda tjänsten för våra räkning;
    Att utföra service-relaterade tjänster; eller
    För att hjälpa oss analysera hur vår tjänst används.

Jag vill informera användare av den här tjänsten om att dessa tredje parter har tillgång till din personliga information. Anledningen är att utföra de uppgifter som tilldelats dem för våra räkning. De är dock skyldiga att inte avslöja eller använda informationen för något annat syfte.

Säkerhet

Jag uppskattar mycket ditt förtroende för att ge oss din personliga information, och därför försöker vi använda kommersiellt acceptabla metoder för att skydda den. Men kom ihåg att ingen överföringsmetod över internet eller metod för elektronisk lagring är 100% säker och pålitlig, och jag kan inte garantera dess absoluta säkerhet.

Länkar till andra webbplatser

Denna tjänst kan innehålla länkar till andra webbplatser. Om du klickar på en tredjepartslänk skickas du till den här webbplatsen. Observera att dessa externa webbplatser inte drivs av mig. Därför rekommenderar jag starkt att du läser sekretesspolicyn för dessa webbplatser. Jag har ingen kontroll över och tar inget ansvar för innehåll, sekretesspolicyer eller praxis på tredje parts webbplatser eller tjänster.

Barnens integritet

Dessa tjänster är inte avsedda för personer under 13 år. Jag samlar inte medvetet personligt identifierbar information från barn under 13. Om jag upptäcker att ett barn under 13 år har gett mig personlig information raderar jag den omedelbart från våra servrar. Om du är förälder eller vårdnadshavare och du är medveten om att ditt barn har gett oss personlig information, vänligen kontakta mig så att jag kan vidta nödvändiga åtgärder.

Ändringar av denna sekretesspolicy

Jag kan uppdatera vår integritetspolicy då och då. Därför rekommenderas att du granskar denna sida regelbundet för eventuella ändringar. Jag kommer att meddela dig om eventuella ändringar genom att lägga upp den nya sekretesspolicyn på den här sidan.

Denna policy gäller från 2021-01-17

Kontakta oss

Om du har några frågor eller förslag om min integritetspolicy, tveka inte att kontakta mig på workfordp.business@gmail.com.

Comments